اثارنقاش هنرمند معاصر:Adam Adach
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 398066
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

honar1300
هنر معاصر وکلاسیک ایران وجهان




Adam Adach, Radio Siberia, 2002, oil on wood

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مرد دانا
ساعت23:17---19 خرداد 1391
دوستان من مثل گندمند يعني يک دنيا برکت و نعمت ، نبودن شان قحطي و گرسنگي است و من چه خوشبختم که زرناي خوشه هاي گندم در اطرافم موج ميزنند. مهرباني تان را قدر ميدانم و آن را در سيلوي جان نگهداري خواهم کرد...[گل]

saba
ساعت1:48---17 ارديبهشت 1391
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوست عزیزم

من تازه با سایت بسیار خوب و پر محتواتون آشنا شدم. خیلی فعال و پرتلاشین. امیدوارم همیشه موفق باشین

لطفا با استفاده از لینک زیر نیز با ما تبادل لینک بفرمایین

با تشکر



http://www.mylink.xzn.ir


پاسخ:ممنون از لطف و حمایت شما فقط من شما رولینک کردم ولی سایت من تو سایتتون لینک نشد


افتاب
ساعت23:10---18 فروردين 1391
سلام وب قشنگی داری این نقاشی منو یاد کتاب هنر راهنمایی انداخت.موفق باشی

bahar
ساعت16:06---16 فروردين 1391
salam moaffagh bashid

كيومرث
ساعت15:32---16 فروردين 1391
_______________.###*
_____________.*######
_____________*######
___________*#######
__________*########.
_________*#########.
_________*######*###*
________*#########*##
_______*##########* *#
_____*###########_____*
____############
___*##*#########
___*_____########
__________#######
___________*######
____________*#####*
______________*####*
________________*###*
__________________*##*
____________________*##.
_____________________*##.
______________________.##
______________________.###.
____________________.######.
__________________._##*___*##.
با سلام و ادب
سال نو مبارک و از حضور گرمتون در وبلاگم سپاسگزارم.
من شما را لينك كردم ولي لينك هوشمندت ما را نپذيرفت...
برات بهترينها رو آرزومندم.


بهنام
ساعت22:39---15 فروردين 1391
سلام دوست من .از حضورتان دروب خودافتخار كرديم منتظر بازديد بعدي شماهستيم باتبادل لينك هم موافقم

Ali
ساعت22:45---14 فروردين 1391
سلام
مرسی ازینکه از وبلاگم دیدن کردید
وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید
من شمارو لینک کردم شماهم من رو به اسم تنهایی لینک کن
تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 28 اسفند 1398برچسب:آثار نقاشی,دانلود نقاشی,هنر معاصر,Adam Adach, :: 21:52 ::  نويسنده : mojtaba